...

...jag är väldigt ovan i min nya arbetssituation kan man väl säga. Den nya situationen känns både skön och befriande eftersom den innebär långt mindre med ansvarstagande och planderande för mig. Samtidigt som jag känner att jag backat i min utveckling rent arbetsmässigt. Jag är tillbaka där jag engång startade min "karriär" och de känns väl lite sisådär men de e bara o bita ihop och tänka att ju längre jag får stanna kvar dessto mer för mig... Kollar med jämna mellanrum hur det ser ut på arbetsmarknaden men hittar inget av intresse.
Grunden för att jag ska orka söka ett nytt jobb är ju att de känns lockande och utvecklande, något som får min nyfikenhet att vakna. Inget ont om mitt nya arbete alls - jag gillar det absolut, men hoppas på mer...

Ikväll sätter jag mig i tattoostolen igen för att slutföra det som påbörjades för två veckor sedan. Det kommer att kännas denna gång. Gaddning på relativt nylläkta sår...uuuugggaaa! You have to like the pain!

Puss o kram - nu drar jag på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) Tackar tackar... Den är mycket välgjord och planerad :P

2008-11-30 @ 17:01:46
Postat av: Anonym

ÅH varför kom inte mitt namn med.... // ERica

2008-11-30 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0