...snörvel...

Tung i andningen o lite rivande hosta. Hmmm...va kan de innebära denna gång då? Förkylning igen?! Näää...tror de e ren o skär inbillning bara och inget annat.
Möjligtvis skulle jag kunna gissa på galna ko sjukan eller ebola istället för fökylning men de känns inte riktigt rätt de heller. Eller har jag drabbats av lappsjuka? Svårt att tro de oxå eftersom jag tror att om du blir drabbad av den så borde de karakteristiska dragen för sjukdomen visa sig rätt snabbt.
Dvs. en förkortad kroppslängd till under 150 cm, kindben som ser silikonfyllda ut och en hjulbenthet som tillåter en mindre flock grisar springa igenom där även när du anstränger dig till max för att hålla ihop knäna.
Så de måste va nåt annat men jag kan inte komma på vad...

Gratulerar  idag  Mr President - Barack Obama!
Hade jag vart amerikan hade du fått min röst - Utan minsta tvekan.

Kommentarer
Postat av: Erica

Obama är kungen! Han borde alla ha i sitt land..

2008-11-06 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0