Äntligen fredag!

Jobbar em idag 11.30-20 men sen e de helg o för första gången så har jag o Mats en helg framför oss där han inte är upptagen o så kommer de bli nu ett långt tag framöver o de känns så skönt!
Ikväll blir de vitt vin o räkor sen får vi väl se ifall de blir o dra en sväng på klubben o sällskapa där. Imorrn om vädret tillåter blir de liseberg o sen har älsklingen bjudit ut mig på middag. Få se vad han tänkt sig för ställe...jag hoppas på någon god köttrestaurang där jag kan få en riktigt god tournedeau (eller hur de nu stavas....)

För övrigt så e jag så jävla less på dessa förbaskade nyheter som bara haft ett enda ämne att kavla ut den sista tiden - Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris! Finanskris!

Nu går jag på toa o skiter...i denna kris som råder världen över.

Trävlig hälg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0