Blahaglahaglalaaaa...

Solen skiner o det gör mig glad. Ska ta en svängom i det vackra och rätt sköna vädret...låta mina lurviga marschera längs vägen. Låta mina tankar rensas o bara njuta av solen och den värme som den fortfarande ger ifrån sig.
Oj! Vad djupt de där lät då...över till nåt annat.

"Mina pojkar" är sen någon vecka tillbaka borta från sin hage, Ingen o säga "Muuuuu" åt nu. Förmodligen har de redan varit på någons tallrik och smakat väldigt bra...tar åt mig lite av den äran för jag har sett till att de inte känt sig så ensamma där ute i hagen - när jag haft möjlighet vill säga ;o)
Till våren kommer ett nytt glatt gäng (i mindre storlek förståss) hoppande fram i denna hage utanför mitt hus o då ska jag sitta här på bron o prata "Muuuu-iska" med dom pojkarna oxå.

Snart börjar Extreme home makeover "Vardagsrum" här hemma. Soffan försvinner idag och jag hoppas att Mats kommer ihåg att köpa färg endera dagen så jag får måla bort dessa träpanelade väggar - här ska bli ljust och fint, VITT!
Min tanke är att vardagsrummet ska gå i  vitt och svart/mörkgrått med riktigt röda accentfärger - Vad tror ni om det?

Lev o må - Ludentå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0