Frost!

Vintern närmar sig med stormsteg o de känns nu. Första morgonen med frost. Men de blir en vacker dag idag.
Klarblå himmel - så en promenad ska jag nog hinna med innan jag börjar jobba för dagen.
Denna helg kommer nog till största del tillbringas på klubben eftersom gubben har vakten. Han blir gaddad där ikväll...blir spännande o se hur de blir o ifall deras tatuerare är bra för då får han gadda mig om fyra veckor :o)
Har ju funderat länge på med vad o hur jag ska fixa till min underarmsgadd som jag tycker känns så erbarmerligt sned! Men de håller mr Kludd på klubben att fixa..han gör en skiss efter mina önskemål så de blir nog bra sen när den kommer på plats.
Nu e de fruktost som väntar på mig go'vänner.

Puss o kläm!

Kommentarer
Postat av: Annape

men åh, ska du kladda ner dig själv ännu mer!

börja uppdatera om ditt liv mer ofta också!



:D

2008-10-17 @ 15:56:59
Postat av: Sussie

Klart jag ska o de om bara 2 veckor. Kommer bli såååå snyggt ju kära syster puss

2008-10-20 @ 14:54:24
URL: http://babyblueeeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0