Höstmörker och biverkningar

Idag efter avslutade simskoleklasser slog tröttheten till som en bomb efter den behövligt värmande duschen. Kändes nästan som om all energi rann ner med duschvattnet rakt ut i avloppet.
Trött och hungrig som fan tog jag sen bilen o körde hem. Körde genom Åsa utan att stanna vid Ica. Ingen mat att laga när jag kom hem. La mig i soffan o tittade i taket.
Trött och hungrig men totalt utan gnista att ens försöka åstakomma nåt i köket. Ringde Mats o beklagade mig, han befann sig då vid Tjolöholmsslott, med andra ord snart i Åsa och snart hemma.
När han sen kom fram till vårt hem hade han vart på Thai o handlat kycklingspett med ris och jordnötssås.
Vräkte i mig maten och kände att hungern iaf var borta - kvar finns nu bara tröttheten.

Tänkte ta mig en promenad för att piggna till men de börjar skymma o jag har inga reflexer...så jag blir inne. Ska kämpa och försöka hålla mig vaken iaf till kl 21 eller nåt. Sen säger jag Natti Natt.
Ska även så fort lönen dimper in på kontot skaffa mig en reflexväst så jag kan gå ut o gå utan att vara rädd för att bli överkörd!

Kommentarer
Postat av: Annape

denna vecka är det kanonerbjudande på RUSTA!



reflexväst - 10 kr! vilket fynd..



en sån skulle ju t o m världens fattigaste lillasyster kunna ge dig i ett fint paket..



PUSS PUSS

2008-10-24 @ 22:49:13
Postat av: erica

Alltså, jag som hundägare borde ju införskaffa en sådan självlysande väst.. meeen gör man det neeeeeeej inte de inte..



Borde sätta en blinkande grind runt mig så folk ser när jag kommer..

2008-10-25 @ 14:44:21
Postat av: Sussie

Rea på Rusta Rea på Rusta ;o)

Tack för tipset syster!

O Ecca...de där med grinden? I don't begripp itt! ;o)

2008-10-27 @ 17:13:25
URL: http://babyblueeeyes.blogg.seue

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0