Krisande j**la Uvesa

Tack vare den rådande jävla krisen i de stora landet i väst sätts massor med mindre företag o allt annat i hela världen i gungning. Så även företaget där min älskling jobbar. De är från igår varslade hela högen. Men han e ju som vanligt inte oroad alls. Leder varlset till uppsägnig så har han 5mån uppsägningstid o då e vi framme i mars...o blir han uppsagd ser han de som ett tecken på att de e hans tur att starta eget...eller rättare sagt han får tummen ur de bruna hålet!

Jag o andra sidan är garanterad jobb till 31/5 men sen har jag inte den blekaste...hoppas på att de ordnar sig på nån höger eller vänster. O att de även blir utökat till 100% för 77.5% lever man inte så fett på.

Nu e de mat! Magen kurrar o jag e lagom darrig o börjar bli lite grinig.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag snöt mig i skorna o spottade i vantarna ist :) Meeeen lika gla är jag för de men gladast är nog som som slipper vara med mig.. hahaa



Trevlig helg till dig med!

2008-10-04 @ 11:27:44
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0