Tröööööött!

Så trött så jag skulle kunna däcka här och nu! Fan's skit att jag måste iväg ikväll o köra Afro. Hade tusen gånger hellre legat i soffan o pillat navelludd
Nu e resan hem betald så nu finns de ingen återvändo..den 20/12 kommer jag hem! :o) Men bara för några dagar.
Känner att ett beslut vuxit fram inom mig. Jag kommer lämna min tjänst inom Umeå Kommun och bli Halläning för en lååång tid framöver.
Nu ska jag bälja i mig ännu mer kaffe så ögonen håller sig uppe några timmar till.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annape

jag tycker du ska bli västerbottning igen. ;)



puss ses om en månad o 3 veckor ca :)

2008-10-27 @ 18:02:04
Postat av: Jag

Jasså de tycker du minsann... Tror inte de blir så. Inte som de känns nu i vart fall. Trivs som fisken i vattnet - Men man vet aldrig...saknar ju alla där hemma oxå.

2008-10-28 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0