De nya livet har börjat...

O de känns dessutom som om att de börjat rätt bra :o)
Hade avskedsfest med mina vänner o min Mats i fredags, han togs emot med öppna armar o mina vänner kände att de tryggt kunde överlämna mig till honom 110mil bort.
Har idag gjort min första dag på mitt nya jobb på FFC, kändes bra men de e en hel del att lära sig. Trots att jag jobbat med detta i 14års tid så e de ändå definitivt inte självklart hur man ska göra allt när man hamnar på nytt ställe.

Håller här på hemma plan att städa mig in i huset, inte lätt att flytta in hos en som levt som ungkarl i flera år. Vi har lite olika syn på detta med städning, ordning m.m. men han e snäll o go o jag får göra som jag vill ;o)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0