försommarkänslor

Vilka härliga dagar de vart nu. Massor med plusgrader o sol - de riktigt spritter i hela kroppen!
Gick på promenad ikväll o lyssnade på fågelkvitter, tittade på de grönskande ängarna, kände lukten av vårens första blommor o gick nog mest vägen fram med ett leende på läpparna.
Oj vad jag längtat efter detta. Värme, ljus och sommar! Den e här nu...iaf början av den.

Påskhelgen hemma uppe i Tassemarkerna blev toppen. Fick träffa de som står mig närmast. De där människorna som verkligen betyder trygghet för mig.
Tack mamma, pappa o syster för boende o massor med god mat o bullar ;o)
Tack bror sko för bra film o trevligt surr.
Tack Helena, Mattias o Joel för en trevlig dag. Framförallt - Tack mitt lillhjärta för de supergoa pussarna! De kommer jag leva på länge *ler drömmande*
Helena - du kommer alltid vara min bästaste!
Tack Challan o Geggan för supergod grill o fyllning av Gubbs - ni e speciella!
Tack Nettan o Björne för en mysig stund tillsammans med er - ni hör ju oxå till ovannämnda speciella skara...
Chatrin o Johan, Farfar o Berit - Ni e underbara!
Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0