tomhet

Dagarna går, känner mig bedrövlig
Inget kommer bli som förr
Inget kommer bli sig likt
Promenerade hem till pappa efter en kväll hos bror
Tårarna kom åter i mina ögon
Tankarna på dig gör så ont
De gör så ont för jag vet att jag aldrig mer kommer få se dig
Aldrig mer få en kram
Aldrig få skratta tillsammans med dig

Tänker på dig hela tiden
Finns de liv efter döden?
Ser du mig just nu?
Känner du min förtvivlan?
Klumpen i halsen växer så fort
Det går inte en dag utan att tårarna rinner
Jag har nog nu börjat förstå att du inte kommer tillbaka
Det gör ont.
Jag vill inte att verkligheten ska vara sann
Tankarna snurrar men hjärna känns tom
Jag älskar dig så mycke
Snälla kom tillbaka
Jag behöver dig
Du fattas mig

God natt mamma, dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0