galna kor

Sitter i vårt uterum o tittar ut över ängarna. Konstaterar att vi nog har världens piggaste kossor här utanför. Under ca 1.5tim nu har de tagit 5 språngmarscher i hagen...o då menar jag kossor i full galopp! Hur vanligt e de? Jag menar, djuren ser ju för fan inte ut som om de e skapta för o springa över huvudtaget... Men springa de gör dom iaf.

Gubben e på rymmen inne i stora staden gbg hela helgen så då passar jag på att sitta ute med alla mina ljus. Jag o ljusen har ett väldigt intimt förhållande. M tycker nog jag e lite halvknäpp men han gillar om mig iaf så de står han ut med. Hade hoppats på lite oväder ikväll men de verkar inte bli så...tror de e påväg o klarna upp. Himlen e sagolikt vacker nu när solen sjunker allt djupare. Ska sitta här ute till mörkret lagt sig sen blir de till o gå inomhus o lira lite.
Ska nog försöka sätta lite nya rekord med guran ikväll tänkte jag. Va inne i kba igår o in på spelbutiken i kungsmässan...vill hitta ett begat GH 1 men de hade inget hemma. Metallica kostar nästan 600:- o de tycker jag e lite för mycke för min ekonomi i dagsläget.
Ångrar mig lite att jag inte inhandlade de på GEKÅ's i juli, de hade en betydligt lägre prislapp där. Men men...

Nu ska jag grabba stora Radarburken o döda några flugor eller så...undra hur många de kan bli. Måste stänga dörren hit sen för de hittar in snabbt de jävlarna *sur*

Ha en bra fredagkväll!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0