inget särskilt

Tänk vad tiden går!
Nu är de banne mig inte långt kvar innan de e dags för förlossning o jag/vi ska bli föräldrar på riktigt
Hormonerna börjar rulla på ordentligt i kroppen nu o de sömnlösa nätterna blir allt fler pga att de ej går att ligga bekvämt på nåt håll!
Halsbränna har jag börjat känna av oxå, mindre kul tycker jag.
Har vart på mvc idag o måttat o lyssnat, de har även klämts endel för att känna åt vilket håll DET ligger åt. Den ligger rätt! Huvvet ner o rumpan upp :)
Dagens hjärtljud stannade på 140, de va iaf de som skrevs in i journalen, o den hann även med o spraka ordentligt på "mikrofonen".

En stilla undran bara såhär... E de nån som läser min blogg? Om o ifall att du är en som brukar ögna igenom den ibland bara för o upptäcka att den uppdateras dåligt så lämna gärna en kommentar så jag vet om de e värt o fortsätta skriva nåt.

Näpp, nu ska jag härja vidare här hemma. Städar för fullt så gubbe blir nöjd o får ha de rent o fint omkring sig här hemma medan jag e på rymmen ;)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag kikar in ibland :-)

Spännande nu när det drar ihop sig för dig! Är lite småavis, var ju så mysigt att vara gravid och själva födseln var för min del en superhäftig upplevelse :D

2009-08-13 @ 17:16:55
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag läser din blogg...men det har ju inte varit så mycket att läsa där på sista tiden och än mindre tid kommer du ju att få till det när knodden har kommit :)

2009-08-13 @ 21:05:45
URL: http://hemajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kikar in varje dag men du skriver ju aldrig! tråkmåns!!!!

2009-08-15 @ 01:02:21
URL: http://annapes.blogg.se/
Postat av: Maria Kemi

Jag kikar ju oxå in titt som tätt, är ju rätt nyfiken av mig, vill ju se vad det blir för något som kommer ut från din mage:)

2009-08-16 @ 13:01:21
URL: http://mariakemi.blogg.se/
Postat av: Challan

Jag med läser.....när du nu skriver något :)

2009-08-19 @ 16:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0