de sprider sig som en löpeld...

Sitter här o funderar över viktiga saker.

Har jag alltid vart galen i apelsiner och apelsinjuice?
När senast tyckte jag att välling känns som en godare middag än lövbiff och potatisgratäng?
Hur ofta har jag gråtit för att någon fått full poäng i Lets Dance?
Varför har jag snusat i massa år när de går lika bra utan?
Har jag någonsin gillat salami,  hamburgerkött o annat rökt smörgåspålägg?
Hur ofta har jag skrattat åt episoder i tv serier så jag nästan svimmar?

Livet är en berg o dalbana!! Jag slutar aldrig förvånas...

Three more weeks to go before the big - TADAAAAAAA!!!!


Kommentarer
Postat av: Faster

Ja man blir ju som lite konstig :P KRAMEN

2009-02-01 @ 18:59:55
Postat av: Nettis

ja du... blir ju lite känsligare... ;-)

2009-02-02 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0