ännu en dag fylld

av ingen ork, bara trötthet och massor med snor!
Så jävla less nu så jag snart spyr. En glädjande sak är ju att jag e långledig, jobbar inte förrän på tisdag igen.
Nöjd med de nya schemat :o)

Igår morse möttes jag av en vit värld. "Massor" med snö som försvunnit lagom till jag skulle åka hem från jobbet igen.
Hamnade bakom en fan påväg till jobbet som jag tror aldrig sett snö förut, de gick 50-60km/tim hela vägen till jobbet nästan! Så förbannad innan jag va framme i fjärås så jag nästan kräktes över framförvarande bilist. Hade god lust o köra på fanskapet bakifrån o ge den lite extra fart.
Hastigheten hade ju inte vart nå problem ifall de inte kom mötande i lagom takt så en omkörning va omöjlig att genomföra, visst hade jag ju kunnat utmana livet i ett litet Chicken race men jag e för feg för sånt...

Nu ska jag bege mig iväg på posten o hämta paket o så ska jag handla lite inför helgen, e utan toapapper o jag vill kunna torka mig där bak ifall de skulle behövas ;o)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej vännen! Tänkte jag skulle lämna ett litet fotavtryck i din blogg för en gång skull...om du tittar in på min lilla sida så har du något som väntar på dig där :)



Hoppas arbetsdagen varit bra. Massor av kramar!!



2009-01-13 @ 21:35:20
URL: http://hemajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0