back to reality

Idag ska jag jobba, första dagen på något som känns som en evighet.
Har jobbat en dag efter min semester sen blev jag sjuk. Är fortfarande inte frisk. Hostar o snorar som värsta snorungen men de e bara o bita ihop o börja jobba igen.
Är så trött så jag nästan kan somna stående precis vart som helst men de går väl över på ett tag hoppas jag.
Hade en ny konstig dröm inatt men den får jag berätta om en annan dag.
Tror faktiskt jag ska lyssna på kroppen o gå o lägga mig en stund, börjar ju inte jobba förrän 16.30 idag så jag hinner ju med det :o)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Ecca

Nej jag äter apelsiner med skal juh.. de är godast så :) Eller inte..



Hur gick de att jobba då?

2009-01-07 @ 16:31:05
URL: http://justmeasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0