dyrt att transporteras

Min gubbs satt o kollade flygpriser i förrgår, jag frågade givetvis vart han tänkt sig att åka o fick till svar att han skulle flyga åt helvete, uttalat med ett brett leende.
-"Nä förstår du gumsemumsan, sa han, jag kollar vad de skulle kosta för oss att flyga upp till tassemarkerna över påsken"
Tassemarkerna e ju de där nordliga markerna där jag kommer ifrån - dvs han planerar en resa hem för mig tillsammans med honom.
E han inte bäst!??
Men billigaste alternativet blir bil iaf. Har idag kollat kombi möjligheter tåg-flyg m.m. och de e svårt att komma under 3900 för 2, med bil kostar de ungefär 2500...så vi får väl se hur de blir att transportera sig.
Förhoppningsvis har någon uppfunnit en bra teleportör till dess som i blixtens hastighet tar oss från gbg till umeå på under 0.006 millisekunder till priset av 250 kr per person
Låter inte de bra så säg! He he he he

Drabbades just av en himlarns nysattack....blir knäpp på denna förkylning som biter sig fast som en tjurig terrier!
Den håller på knäcka mig totalt. E så satans less så jag snart spyr på skiten, inte för jag vet hur de skulle gå till riktigt men jag kommer säkert på nån bra lösning...

Näpps, tack för idag - slut för idag....

Kommentarer
Postat av: Faster

Ja men det klart att ni ska fara norrut.Vi vill ju träffa er båda :) Och du jättegrattis

2009-01-22 @ 13:43:32
Postat av: Nettis

så ni tänker komma er uppåt?! Kul!!!!!

2009-02-02 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0