jag är slööö

JAG VET!!
Uppdaterar väldigt dåligt här på bloggen nu men de beror nog mest på denna infernaliska trötthet som jag känner + att min dator fortfarande står på golvet i vardagsrummet o de inte e speciellt bekvämt att ligga ner o skriva.
Jag har självklart tillträde till Mats dator men jag e inte riktigt kompis med den så de blir inte av att sitta där heller.
Sitter just nu på jobbet, har rast och passar på att skriva ett litet inlägg.

Fick sms igår em från Cissi o Trollet:
Sitter nu på en resturang vid stranden o dricker gott. Kl här e nu halv tio o de e +25 och helt underbart. kram
Dom e  i Thailand dom rackarna, skulle oxå mycket hellre vart där nu o fått lite go värme o bara känt mig som en kung i några veckor. Men istället e jag kvar här i svedala o "vaktar deras hus" SURT sa räven.

Slut rast kvar så nu avslutar jag lite snabbt!
Puss o kram alla goa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0