nytt år, nya tag...

Jag blev sjuk när jag åkte hem från alla mina nära o kära uppe i Umeå. Hade iofs en släng av feber och halsont kvällen/natten innan jag åkte oxå så detta var väl bara fortsättningen...
Har varit sjukt sjuk sen i lördags. Helt igentäppt i hela huvet och i luftsystemet. Hosta som en gammal kråka. Ett antal febertoppar över 40. Och en lugn och skön nyår...
Vi beslöt oss igår på eftermiddan för att iaf joina de andra på klubben till middan eftersom typ hälften av alla redan e dyngförkylda så tänkte vi att de spelar ingen roll ifall två till snoriga hostisar kommer till bords.
Maten smakade faktiskt. Och den smakade underbart! Tack Sussie o Carola för ert slit i köket!!
Trots väldigt tidig hemgång så e jag sämre idag än igår vilket känns surt. Känner mig idag halvfebrig igen och är tätare än bill gates i näsa, hals o lungor.
Jag o min gubbs skålade in de nya året här hemma med julmust ;o)

Drömde en sjukt sjuk dröm igår natt.
Jag slavade åt mina föräldrar i deras Ullspinneri verksamhet med allt vad de innebär. De tvångs-gifte-bort mig till Mats eftersom de tyckte att hans yrke påminde om deras till namnet. Han va spindelodlare (alla som känner mig vet ju vad jag tycker om den livsformen) *ryser*
Iaf så beslöt han sig för att byta yrke, eftersom jag inte gillar de åttabenta äcklen, och blev haschodlare istället o vi fick en söt son...

Frågan jag ställer mig efter en sån dröm e ju givetvis om jag e riktigt navlad? Riktigt hundra där uppe i kontoret?... Tvivlar starkt ;o)

Jag önskar härmed alla, som förtjänar det, ett riktigt bra år 2009

Over and out
*host, host, host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0