antivirus

Försöker reda ut vad de e som segar ner min dator till den milda grad att jag snart kastar ut den genom fönstret! Testar att ladda hem nytt virusprogram eftersom min Avast påstås blivit för gammal o jag saknar giltig licensnyckel. Får se ifall de e nå sånt som ligger o spökar i bakgrunden o förstör mitt surfande.
Känner att de inte e mycke lönt att ha dator med internet ifall de inte funkar, blir bara ett enda långt irritationsmoment and in the end I'll go CRAZY!

Förövrigt så har de vart en kanondag här idag men jag har inte kunnat njuta av den eftersom jag som så många andra jobbat hela långa dagen. De va +5 kl 7 i morse...inte illa! +10 under dagen men relativt blåsigt.
Fick svabba av min bil innan hemfärd eftersom någon roat sig med att se hur långt raklödder/tvål/hårwax (eller va fan de va som täckte min o en kollegas bil i trådform) kan sprida sig i vinden alternativt. skulle de testa sin pricksäkerhet... Surt kändes de iaf. Men efter lite avspolning med varmt vatten o puts med svampen så blev Robert som ny o vi styrde hemåt...

(ps. detta inlägg skulle vart publicerat tis 17/3 men vet inte varför de inte gått in...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0