friskis o svettis

Igår kväll var jag inhyrd att köra ett afro på friskis o svettis för deras jubileums vecka. Den som skulle haft passet låg magsjuk (stackare)
Jag hade iaf ca 85 deltagare framför mig som stampade, skakade, svepte och gungade med stor glädje till de dånande trummorna. HÄRLIGT! De va så kul att köra pass för så många deltagare, jag taggade till extra o gjorde nog mitt bästa afro på länge tillsammans med denna stora skara.

Idag bär de av på stan, ska försöka hitta nå sänglampor m.m. Hade tänkt försöka få med mig Marina från jobbet på stan men hon hade hunnit skapa andra planer för dagen redan o Cissi verkar sova inför sin jobbar helg så jag får åka ner o traska runt själv istället.

Solen skiner men de är inte speciellt varmt, men till helgen (då jag jobbar!) lovas de riktigt varmt o skönt...men de hinner man väl inte njuta speciellt mycke av...eller tror ni de fortfarande e massor med plusgrader o strålande sol när jag slutar i morrn kl. 18.00?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0