nu är de officiellt...

Jag o min älskling ska ha ett litet knyte till hösten. Beräknad nerkomst 090909 - Coolt! Ifall de skulle bli så men de återstår ju att se.
Jag har mått kanon hela vägen till dags dato o hoppas väl fortsätta med det. Är nu i v. 14...
De som vart jobbigt e denna förbenade trötthet som vart helt olidlig! Snacka om att kunna sova hur mycke som helst o vart som helst! Men men de börjar som sagt var lätta nu o jag börjar känna mig piggare vilket är skönt.
Humöret e de inge fel på heller o enda "cravingen" jag har och haft är apelsinjuice - i mängder! Men de suget börjar oxå avta nu men de kommer säkert nya sug efter resans gång...
Ska på ultraljud tis 7/4 lagom innan påskens hemresa :) Då blir de ju spännande o se ifall de e en därinne eller ett helt fotbollslag LOL
Nu ska jag kolla lite flygpriser igen o se ifall de finns nå billigt upp till påsk men jag tvivlar starkt.

Jag har vart väldigt dålig på uppdatera här på bloggen men ska försöka bättra mig nu när jag känner mig piggare igen

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äntligen ett livstecken!! Började nästan fundera på om jag skulle efterlysa dig! Sen, givetvis ett stort grattis...officiellt!! :) Det ska bli riktigt spännande att få följa din graviditet och sen att få träffa dig till påsk ska bli helt underbart! Mången kramar till er båda!!

2009-03-09 @ 21:35:44
URL: http://hemajo.blogg.se/
Postat av: Ecca

Wiiiie..... Kul att det går så bra! Hoppas man får se dig snart igen! Saknar du! :)

2009-03-10 @ 10:42:52
URL: http://justmeasiam.blogg.se/
Postat av: Faster

Ja kom hem nu så man får ge dig en stooor grattiskram. Annars är 10/9 ett bra datum som faster garanterat kan komma ihåg :)

2009-03-10 @ 13:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0