segt

De e bara förnamnet på vad min dator är - SEG! SEGARE! DUMBURK!!!
De går knappt att använda skiten nu, så fort jag går ut på nätet o tex facebook så hänger den sig hela tiden - Blir så jävla förbannad!

Har haft en bra helg med massor med nyttigheter.
Lördag - Convention i Trollhättan hela dagen. Bra dag med en kanonavslutning. Valde att gå på sagoyoga - säger bara - WOW! Vilken grej o vilken ledare, hon va så underbart rar, gullig o otroligt proffsig.
Kom hem till ett nytt hem, min gubbs hade jobbat o slitit hårt hela dagen så jag kände nästa inte igen mej när jag kom hem...o så hade han dessutom lagat Tacos till sin hona - han e sååå duktig! På kvällen va jag ju givetvis tvungen att sjunga i melodifestivalen, tvingade även med Mats på de ;) Men de gick väl inte helt enligt planerna, SNÄLLA SNÄLLA slutatde på en andra plats men jag får väl va nöjd för det...
Söndag - massor med jobb hemma hela dagen. Mats bygger o jag donar med annat. Har börjat skapa lite ordning i kaoset med alla kartonger nu äntligen o även börjat få till lite mys här i huset ;)

Är ledig idag men blev utringd på extrajobb, en som är sjuk. Tackade ja till det så jag måste börja röra lite på fläsket nu om jag ska hinna de jag ska innan de e dags o åka.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0