underbara helg

Men nu är de återigen måndag o arbetet väntar runt hörnet.
Har fått förlängt 2v. på FFC så jag jobbar där maj månad ut :o)

Igår va en dag i slöhetens o mysets tecken. Vi satt ute på baksidan i solen mer eller mindre halvnäck bägge två, varmt o gott. Gjorde inte många knop på hela dagen o avslutade den med en skön kvällslunk nere på stråvallastrand...såg solen sjunka ner i havet - Vackert!
Nu känner jag att jag verkligen längtar efter sommaren! Ska bli så skönt!
Vi har ju tjuvstartat den lite genom att grilla några gånger...de e ju sååååå gott!
Lördagkväll blev en trevlig historia. Först mat på "Tio Pepe's" blev plankstek för mig o mixedgrill för Mats - som vanligt på Peppes så va de supergott!
Styrde sedan robert mot Janina o Bobban där vi sen tillbringade kvällen fram till ca 24. Vi snackade en massa skit o lirade gura. Herr M o herr B drack några wiskey. Stannade till på en klubb på hemvägen o fick köra hem två fulla men ack så glada vänner. Va hemma o i säng vid halv tre tror jag....Trots att jag inte drack en droppe alkohol så va jag mer sliten än Mats på söndan - Hur e de möjligt!??

Nu ska sovrummet få sig en duvning av dammsugaren innan nya sängkläder åker på - eller ska man damma klart med de först innan man dammsuger?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0