Mums va gott de va!

Drack mina första 2 groggar igår kväll på länge! De va supertrevligt o få känna sig lite yr i kupan igen o få känna en riktigt god rom o cola kittla mina smaklökar. Vet ej vad den andra groggen jag drack heter men den va oxå supergod! 3 öl hann de bli oxå ;)



De blev även premiärsov för lill Mumsan där borta. Gick alla tiders...hon sov som en stock nästan hela natten. Jag sprang visserligen upp i ner i trappen som en tätting för att kolla till henne (hönsmammevarning I know!) Jag hade givetvis även god springhjälp av Mats som e en riktig hönspappa.
Även de andra som va där igår va duktiga på att kolla till min lilla ögonsten...

Ikväll e jag hemma med Mumsan eftersom de blir en större fest där i natt...känner väl att de inte e riktigt lämpligt att ha henne där på en sådan redan. Men när hon blir lite äldre ska hon nog få sova där även på en sån tillställning, hon reagerar ju inte på ljud så de blir nog inga problem.

Tack o hej, leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det inte lätt att slappna av när man har med sig de små...eller är hemma också för den delen :)



Kram

2009-11-08 @ 22:11:30
URL: http://hemajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, verkligen inte! Kände mig extra hönsig på klubben jämfört med hemma. Som på lör dag när hon låg o sov va jag o tittade på henne hela tiden, de gör jag ju inte när vi e hemma...

2009-11-09 @ 13:11:15
Postat av: Challan

Det är bra att de lär sig att sova trots oljud runt omkring, det har mina fått göra. :)

2009-11-10 @ 10:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0