förvandling av stora mått

snacka om att livet tagit sig en rejäl svängom eller vad man ska kalla det
tiden rinner iväg
dagarna springer förbi
inget blir gjort
allt kretsar bara kring denna lilla underbara varelse
denna lilla älskvärda gullunge
mitt kött o mitt blod
min ängel Emmy
hjärtat brister när hon gråter
leendet spricker fram när hon är nöjd
tårarna kommer när jag fastnar i tanken på att hon aldrig får träffa sin mormor
det gör så ont att tänka på nu så de känns som om de nyss hänt
lyckokänslorna bubblar när hon ligger vid mitt bröst
mitt hjärta slår allt hårdare för hennes underbara pappa o min bästa gubbs
när hon nyser finns inget sötare o titta på i hela denna värld
när hon hickar njuter mina öron
ljuden hon har när hon ammar mitt bröst...aaahhhhh...vilken lycka!



Åh vad jag älskar dig min lilla snutta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0