väntan...

Nu återstår som längst 3 dygn innan jag o Mats e föräldrar.
Mitt vatten gick idag vid 16.30 så kvällen har tillbringats på förlossningen i varberg fastkopplad i en säng.
Enligt barnmorskan har vi världens busigaste bäbis på g med tanke på pulsen.
Den låg länge o tickade på mellan 160-175 slag/min. Fick lägga mig på sida sen o då lugnade den ner sig efter en liten stund o pendlade på mellan 145-160.
Ska tillbaka i morgon em för samma kontroll igen om inget hänt innan dess.
Kan säga att tankarna snurrar o de pirrar i kroppen, magen o hjärnan.
Hur ska de kännas nu när värkarna ska komma igång på riktigt?
Gör de jätte ont så man verkligen märker att de startat eller ska de va som de vart hittills, litegrann som mensvärk?
Fan va mycke som snurrar nu!
GALET!!!
Jag e snart mamma!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller tummarna för dig och väntar med spänning på att få höra hur det går.



Stora kramen

2009-09-04 @ 08:58:03
URL: http://hemajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0