kan man vara såhär kär?

Min Man, min älskling, min Gubbs, Mitt Allt!

Han sliter o kämpar från morron till kväll, allt för att vi ska ha de så bra som möjligt o för att allt ska funka
Han jobbar hela dagarna o grejjar o donar här hemma när lediga stunder finnes
Han e dessutom en underbar pappa till vårt lilla busfrö
Han vill säkert vara mer pappa, dvs ha mer tid för vår ängel - men eftersom vi inte lever i den bästa av världar så kan man inte få allt.
Önskar jag kunde göra mer av "hans grejjer" så han kunde få komma hem o bara vara pappa
Men jag vet inte hur man kör grävmaskin, tänker på rätt sätt för att få till drän.systemet e.t.c.
Tänk om man vore lika snabblärd som i Matrix, bara plugga in...flimra en stund o sen kan man allt!
Hade inte tvekat en sekund!


Jag älskar Dig mitt hjärta, du e de bästaste bästa som hänt mig.
Utan dig hade vi inte haft vårt allra käraste o hon betyder ALLT...
Är så lycklig över att jag ska få bli din fru.


Kommentarer
Postat av: mats

du e så underbar min älskade trasa ;-),,,jag är så lycklig med dej. älskar dej.

2010-04-17 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0