I'm leaving the country!

Denna helg flyr jag landet, över sundet...Köpenhamn here I come!
Hoppas på en rolig o härlig helg tillsammans med en annan Ume'tjej o hennes danske man. Hoppas e kanske fel o skriva...behöver nog inte bara hoppas utan de kommer bli en rolig helg.
De enda som inte blir kul e vädret. Köpenhamn har utlovat skitväder hela helgen. Men, men...finns inget dåligt väder bara dåliga klä... Äh, skitsnack! Men med lite lagomt med sprit i kroppen blir de nog bra iaf ;)

Här har de inatt tydligen åskat o regnat rätt rejält, inget jag märkt något av. Men vår lilla väg tjänstgör som idag som alternativ väg till de som är översvämmade. Viadukten under järnvägen mellan åsa o frillesås är dränkt och samma lika in mot fjärås. Klistrar in en liten länk här så ni kan läsa lite om den badande bussen ;)


Ganska blött tycker jag! Bara taket som syns juh...

http://gt.expressen.se/nyheter/1.2095121/passagerarna-raddades-fran-bussen-med-bat

Näpp, nu ska jag ta hand om min lilla donna som precis vaknat till liv igen efter en kort "lunchrast"

Pöss o kläm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0