längtan...

Ibland kan de vara skönt att längta lite och sakna någon, men för mig börjar det va lite jobbigt just nu.
Blir så av nån anledning när jag vet att jag snart får träffa alla mina bästa och viktigaste.
Vid såna här tillfällen undrar jag varför jag bor så långt ifrån, för just nu skulle jag kunna göra vad som helst för en kram från någon av dom, en kopp kaffe o trevligt surr vid någons köksbord, skratta tillsammans åt något dumt o fånigt, vända ut o in på livets frågor...eller...bara känna deras närhet...

Ni där hemma vet vilka ni är och just nu saknar jag er som f - a - n !!!
Älskar er alla



Idag ska vi åka på titt nr 2 på ett hus vi är intresserade av. Känns spännande...håller en tumme o hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Challan

Löv U 2!!!

Ett hus??? Så spännande.....håll mig uppdaterad.



//Kram

2010-12-10 @ 13:07:59
Postat av: Faster

Stor kram

2010-12-10 @ 21:35:04
Postat av: Anette

Saknar dig oxå...! Synd att vi inte hann träffas... känns så länge till sommarn :( För då MÅSTE vi komma förbi er!



Kram

2011-01-04 @ 08:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0