up to date

I'm alive! De trodde ni inte va?
Vet inte ifall de fortfarande är någon som bemödar sig in på min blogg eftersom den uppdateras "så flitigt".
Men ifall de e nån som gör det så hoppas jag nu att ni inte blev så chockade så ni ramla av stolen eller ur soffan.
Är hemma och sjuk. Tråkigt som fan.

Har målat lite tak idag, smakat på färgen...den va inte god! Kanske bäst före datumet passerat?
Nä, om sanningen ska fram så är de ju då så att jag är så däpt i däsan att jag måste andas med öppen mun och tydligen så händer det ibland att de droppar en liten klick färg när man målar. Står man då rätt under "drop zone" så finns risk att det träffar det stora gapande luftintaget.
Usch! Spottade länge och drog en lång ramsa med fula ord för att rena käften.
Fick iaf ge upp när halva taket va halvfärdigt. Min axel och nacke pallar inte. Allt blodflöde stryps, handen domnar bort...tappar penseln... O så va de med de.

Haft Mums på dagis några timmar, hämtade henne vid tio i två, då sov hon fortfarande. Hon hade ätit bra till lunchen och somnat kvart över tolv. De märktes klart och tydligt att hon inte sovit färdigt så när vi kom hem fick hon lite mellis innan de va dags för sängen igen.

Nu ska jag börja med middan här, passar på medan hon snarkar. Hon får ju inte göra de för länge för då blir de tufft att få henne i säng i kväll.

Tills vidare - Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0