besviken o förbannad - men på vem?

Vet inte vem jag ska rikta mina känslor mot just nu. Känns bara riktigt surt.

Ska jag känna såhär mot den med massor med års erfarenhet som förmodligen kunnat förbereda mig på att de skulle kunna bli så här istället för o ge mig förhoppningar om annat. Som kunde sagt att ifall inte en viss sak löser sig så...

Ska jag känna såhär mot den som inte kan ställa upp denna kväll, göra en l-i-t-e-n uppoffring för att kunna ha kul för egen del kvällen därpå.

Ska jag känna såhär mot mig själv som inte såg de komma?
Tänker jag efter hade jag nog kunnat räkna ut med lilltån att detta va vad som väntades... Men o andra sidan, får man höra att de ska funka hur som så tror man ju på det.

Hur som haver så känns de jävligt FUCKAT just nu iaf så jag avslutar med ett

FUCK YOU, who ever there is to blame...

Kommentarer
Postat av: Anette

Men vad är det som har hänt??

2010-02-03 @ 12:02:00
Postat av: Blank

läser dina tankar ganska korrekt,,,kram

2010-02-05 @ 19:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0