bra, bättre - BÄST!!!

Fick idag besked från svenska guldlagret om att de analyserat allt guld jag skickade dit för ett bra tag sen men som posten haft på villovägar. Kan säga att jag haft lite ont i magen över detta eftersom jag snålade till de lite o inte försäkrade upp min rek sändelse... Men som de oftast gör så löser sig allt i slutänden o blir toppen.
Har idag fått in ett antal tusenlappar på mitt konto vilket känns riktigt förbannat bra kan jag säga.
Så glad, så glad, så glad, choklad...

Har varit flitig som en myra idag o skottat massor med snö bara för att de återigen ska börja vräka ner ny sådan. Känns ju lite surt men men...de e vinter o inte annat o räkna med, ser de som träning...men erkänner även att jag tycker annan träning e roligare.

Nu vaknar mitt lillhjärta, ska rusa till undsättning som den supermorsa jag e...ska krama om henne o bara mojsa lite nu när hon e nyvaken o sov-varm....

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0