sjukstuga

Min lillMumsa fick feber igår kväll/natt. Kan nog bero på två saker gissar jag. Antingen e de tänderna som ställer till de eller oxå så fick hon en reaktion mot vaccineringen hon fick igår, den kan ge feber som biverkning.
Hur som så resulterade de i att hon inte ville sova - själv. Blir för varmt o ligga bredvid henne i sängen så jag har från kl 23-04.30 legat med henne på golvet i vardagsrummet.
JA! Jag e trött idag!!
JA! De kommer gå åt åtskilliga koppar kaffe för att jag ska fungera någorlunda normalt idag...

Drömde skumt de stunder jag sov inatt...vaknade o va duktigt förbannad på gubben - han har ju vart otrogen under natten! O inte med en tjej utan med flera som ställde upp på vad som helst.
Tänk va skumt de kan bli ibland ;)

Nu sover iaf mitt lillhjärta o jag ska gå o göra samma sak, behöver få sluta min blå en stund...
Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0