tandagnissel

Nu har Mumsans första tand spruckit fram. Kände nåt vasst idag när hon som vanligt tuggade på mina fingrar, va ju givetvis tvungen o kolla efter vad de va o där va den! En liten vit pluttig kant i de röda tandköttet. Hädanefter får jag passa mig så jag inte blir av med ett finger eller två när de ska till o gnagas ;)

Har tillbringat dagen på Ikea o handlat lite bra o ha saker typ 300 nya värmeljus, 100 vanliga ljus, ny "Ludde" till Mumsan o så har hon fått sig en matstol som heter Spoling. Vi har skötbord i samma modell o de e kanonbra o de verkar stolen va oxå. Om något år ska hon få sig en tripp-trapp, när de förhoppningsvis finns en ny liten minimänniska i vårt hem som behöver spolingen bättre.

Nu sover hon iaf sött på sin gamla Ludde, den nya vädras... Gubben har åkt på möte inne i gbg o jag ska dricka kaffe innan de e dags för gröt till lillhjärtat.

De va allt o in alles för idag.

   


You just have to love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0