utgång på krogen för engångs skull :)

Ikväll ska jag o mina arbkompisar från fjärås ut i kba o göra staden 300ggr roligare - hoppas jag. Är själv väldigt trötter efter ha varit vaken med lilla mumsan mellan 2-3 inatt (ont i magen) o sen vaknade hon 6 o vägrade somna om. Låg kvar i sängen med henne, hon bökade o sparkade men va tyst så jag lät henne hållas...lyckades hålla henne o mig kvar i sängen till 7.30 då gav jag upp. Men hur som haver så hoppas jag på en riktigt trevlig kväll. Börjar hemma hos en jobbarkompis för att sedan dra ner till Esters för god mat o gott dricka

Har vart inne i kba o på bolaget o coop o handlat nödvändigheter inför helgen. Gubben åker ju bort så jag måste ju roa mig me nåt när han e borta. Har köpt massor med kaffe o hoppas på att någon ska va lite sugen på en kopp eller tre under de närmsta dagarna.

Nu ska jag börja fixa mina naglar lite inför kvällen, tror de får bli lila med lite blandade glitter inslag. Köpte ett nytt glitterlack i måndags på lindex, en sån där liten o behändig flaska som jag förhoppningsvis hinner använda upp innan de e gammalt.

Puss o kram o nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade gärna kommit på en kopp kaffe eller två, men tyvärr skulle det nog nästan ta hela helgen innan jag kommit ned och sen hinna tillbaks igen till på måndag.



Jag hoppas verkligen att kvällen blev helt underbar!



Kramar

2010-01-22 @ 18:51:04
URL: http://hemajo.blogg.se/
Postat av: Challan

Ha så skitkul som du bara kan ha.......vi hörs!! kramis

2010-01-22 @ 19:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0