Det är inte så konstigt...

...att många jag känner är skeptiska till de liv och de sällskap jag lever i och umgås med. Varför det kanske de sitter någon o tänker just nu.
Snabbt svar: Många tänker inte själva utan litar blint på de som skrivs i tidningar och sägs på nyheter - För de måste väl vara sant!
Jag säger: BULLSHIT!!! Döm ingen utan att ha träffat eller pratat med personen i fråga. Ni som litar blint på medias bild av vad som händer i sverige och världen o därmed även skaffar er massor med hjärnspöken och förutfattade meningar om allt och inget - Snälla, jag ber er... Börja om. Skaffa en tilltro till den äkta människan, den ni har framför er, som ni träffat, som ni pratat med... Dömer man människor efter det som står i tidningen, det som många gånger saknar sanning utan bara skapats för att sälja extra lösnummer, är man inte bättre än en tunna skit.
NI som känner mig vet nog vilka skriverier jag menar, nämligen lögnerna om den "kriminella mc-världen".

Passar även på att ge en liten dänga till alla er som tror att de som sticker ut och inte ser ut som vanliga svensson är farliga, mördare, slagskämpar, knarkare, idioter... SKÄRPNING!! Ert tänk är att jämställa med rasism!

För er som vill veta och är intresserad av vad som egentligen hände efter t.ex. den enorma jätte-razzian som ägde rum i göteborg för ett antal veckor sedan, läs gärna min bifogade länk så kanske ni oxå börjar förstå vad de ligger för sanningshalt i alla löpsedlar...(den är lite jobbig att läsa, han som skriver är rätt duktig på "ord-bajseri", men detta är iaf närmare sanningen än de som skrivs i t.ex. aftonbladet)
http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/polisen-media-mega-och-ebba-del-1-435162

När ni läst detta vill jag veta ifall ni fortfarande tycker att de var de bästa som våra skattepengar kunde användas till. Den razzian kostade nämligen flera miljoner att genomföra - väl spenderade pengar???
Undra vad totalkostnaden ligger på???


Love & Respect
/eder Sussie på hugget...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Påbörjade artikeln, men antingen är klockan på tok för mkt eller så är den verkligen dåligt skriven. Kändes som om man borde ha varit ordentligt insatt i vad det handlade om innan man läste den. Efter att ha läst hälften gav jag upp, sorry...

2010-07-12 @ 01:12:51
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0