nu va de ett tag sen igen :(

JA! Jag vet att jag e dålig på uppdatera här på bloggen men känner att de e värdelöst o bara sitta o rapa ur sig något bara därför att. Men här kommer iaf en liten update :)

Bilen e på verkstan, löser ut den på fredag igen med de 4000:- som självrisken kostar mig. Hade vart mycke roligare ifall de bara va 1500:- eller nåt men nu e de som de e...
Vi har bestämt oss för att åka till Chappen iaf, fått tag i fin fin stuga med sovrum, vardagsrum, kök, toa m. dusch... Känns som ett vettigt boende när man åker dit med liten tös :) Upplägget där blir att jag får festa fredan o gubben lördan. Då ska jag ta de lugnt i sällskap av en vacker norrländska som e bosatt i köpenhamn, nämligen goa Ingela...


Lite lätt överexponerad bild, men den får duga ;)


Emmy växer så de knakar. Kryper i racerfart o ställer sig upp efter möbler. Försökte senast igår att klättra in i diskmaskinen ;) Gick väl sådär men sött va de iaf.



Jag har hunnit fylla år oxå. Hela tjugofjorton gammal nu :) Fick fina presenter. En tatuering o en kamera. Gubben min e bäst! Han blåste mig totalt, men de blev ju nästan exakt hur bra som helst med de.
Min nya gaddning är "Emmy Isabell + två egenhändigt ritade hjärtan" som sitter på halsens vänstra sida, bak mot nacken. Fick även en nästansystemkamera. Den e bra nog mycke bättre än den jag har sen tidigare. E fortfarande inte riktigt kompis med den men blir väl de så småning om ;)


Ingen bra bild alls, ser bättre ut "live"...


Min nya "leksak" !! :)


Om tre veckor kanske käre bror sko dyker in här på besök oxå, de ska bli trevligt. Han skulle ju vart här runt den 22/4 men då va de visst en viss vulkan som ställde till de så allt blev inställt. Hoppas verkligen att hattefnattfjälljökull håller sig lugn nu så de går enligl planerna...



Simma lugnt tillsvidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0