en liten update...

inser just att detta med bloggandet fallit i glömska totalt! sen sist jag skrev så har saker hänt o vänt o tagit fart i full karriär.Har stått o trampat o väntat på att allt ska ordna sig vilket de gjorde i sista sekund...

Det blev inte jobb i köket på måhaga äldreboende, utan jag fick en tillsvidaretjänst som badmästare på Fjärås. Detta känns helt underbart! De va ju de jag ville och hoppades på...

Emmy har hunnit fylla 1 år och även börjat på dagis Lyckan. Hon stortrivs och har nu även åkt på storförkylning. Febrig, hängig och snorig till tusen. E hemma o vab'bar idag och i morgon, hoppas kunna jobba tors o fre. Blir enbart 3tim för henne på dagis tors eftersom jag börjar halv tre o kan lämna henne vid två, så de ska hon nog orka med, lite längre dag på fredag men bara två timmar till, har em.skift då oxå...så vi kan nojsa o mojsa o gosa på morgonen o ta de helt lugnt.

Mer än så bjuder jag inte på idag förutom några bilder :)




Emmy med nya bästisen Hälge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0